Általános szerződési feltételek
Utoljára módosítva: 2021.03.12.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Szabó József E.V., mint a sofiswork.hu üzemeltetője a szerződési feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a webáruház-szolgáltatásával és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, az eladó és a vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
Az Általános Szerződési Feltételek a Szabó József E.V. (továbbiakban SZOLGÁLTATÓ) és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló (továbbiakban ÜGYFÉL) között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza.
Az Általános Szerződési Feltételek az ÜGYFÉL által történő elfogadása a webáruház igénybevételének előfeltétele. Jelen feltételek elfogadottnak minősülnek, ha az ÜGYFÉL a szolgáltatást igénybe veszi, regisztrálja magát vagy rendelést ad le e-mailben vagy a webáruházon keresztül.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus
formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik,
magatartási kódexre nem utal. A SZOLGÁLTATÓ fenntartja a jogot, hogy a sofiswork.hu általános szerződési feltételeit részben vagy egészben bármikor módosítsa. A módosítás annak közzétételekor lép hatályba, a közzététel helye: https://sofiswork.hu/aszf. A sofiswork.hu általános szerződési feltételei mindaddig hatályban maradnak, amíg a SZOLGÁLTATÓ a szolgáltatást biztosítja.
A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával
kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://sofiswork.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://sofiswork.hu/aszf és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: https://sofiswork.hu/documents/
- ÁTALÁNOS INFORMÁCIÓK
1.1 A szolgáltató adatai, az oldal üzemeltetője:
A szolgáltató neve: Szabó József E.V.
A szolgáltató székhelye: 3360 Heves, Brassói út 40.
A szolgáltató e-mail címe: joco120l@gmail.com
A szolgáltató telefonszáma: 06-30-724-0776
Számlavezető pénzintézet: K&H Bank Zrt.
Bankszámlaszám:
Nyilvántartási száma: 54168477
Adószáma: 5548480646-1-30
Nyilvántartásba vevő hatóság: BELÜGYMINISZTÉRIUM NYILVÁNTARTÁSOK VEZETÉSÉÉRT FELELŐS HELYETTES ÁLLAMTITKÁRSÁG
A tárhely szolgáltató adatai:
Tárhely szolgáltató: 3 in 1 Hosting Bt.
Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Dévai utca 10/A.
Elérhetőség és bővebb információ: https://megacp.com/contactinfo.php
1.2 Jogi környezet
A webáruházból történő vásárlásokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény Ektv. továbbá a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Kormányrendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959.évi IV. törvény szabályozza.
1.3 Adatvédelem
A SZOLGÁLTATÓ ezúton tájékoztatja az ÜGYFELET, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a SZOLGÁLTATÓ alvállalkozójaként működik (pl.: szállító cég). Az alvállalkozók a SZOLGÁLTATÓ által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak egyéb célra felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a SZOLGÁLTATÓ a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el.
1.4. A webshop jogi védelme
Tilos a weboldal elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése Szabó József E.V. előzetes írásos hozzájárulása nélkül. Külön engedély nélkül tilos a weboldal tartalmát akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni, vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni, a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével.
- MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
A webshopban a SZOLGÁLTATÓ részletesen feltünteti a termékek nevét, leírását, a
termékekről fotókat jeleníttet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a
valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek, melyeket a SZOLGÁLTATÓ külön feltüntet.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a SZOLGÁLTATÓ teljeskörűen tájékoztatja
az ÜGYFELET az akció időtartamáról.
- REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS
A SZOLGÁLTATÓNAK csak abban esetben áll módjában megrendelést elfogadni, ha az ÜGYFÉL a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot helyesen a SZOLGÁLTATÓ részére rendelkezésre bocsátja a regisztráció során, vagy a megrendelés leadásakor. A hibás adatokból eredő téves teljesítésből eredő károkért a SZOLGÁLTATÓ nem vonható felelősségre, az ebből eredő költségeket az ÜGYFÉL köteles megtéríteni a SZOLGÁLTATÓ részére, valamint ilyen esetben az ÜGYFÉLNEK nincs követelési joga a SZOLGÁLTATÓ felé a költségeinek megtérítésére vonatkozóan.
A megrendeléshez szükséges adatok:
ÜGYFÉL név,
számlázási és szállítási cím,
telefonszám,
e-mail cím,
szállítási mód.
A regisztráció után ellenőrző email kerül kiküldésre az ÜGYFÉL által megadott e-mail címre. Az e-mailben található jelszó segítségével lehet a weboldalra bejelentkezni.
A termékek árai naprakészek, azok mindenütt nettó értéken vannak feltüntetve, azonban mivel a SZOLGÁLTATÓ kisadózó, azaz alanyi adó mentes (AAM) vállalkozó, így a feltüntetett áraknak nincs visszaigényelhető ÁFA tartalma. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár. A szállítási költség közvetített szolgáltatásként minden esetben a kosár tartalma végén a tételektől elkülönítve egy összegben kerül megjelenítésre.
A weboldalon közzétett árak változtatásának jogát a SZOLGÁLTATÓ fenntartja, a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe. Egy esetleges módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A SZOLGÁLTATÓ az ÜGYFÉL megrendelését követően köteles az ÜGYFÉL részére a megrendelést elektronikus úton visszaigazolni. Ez a visszaigazolás minden esetben 24 órán belül megtörténik. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül ÜGYFÉL részére nem érkezik meg, akkor a SZOLGÁLTATÓ ajánlati kötöttsége, illetve az ÜGYFÉL vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül megszűnik. A szerződés a megrendelés visszaigazolásának ÜGYFÉL részére történő megküldésével jön létre, lép életbe.
A szerződés nyelve magyar.
Az ÜGYFÉL a regisztrációval és a megrendelés feladásával is kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
- SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
Az ÜGYFÉL rendelésének feladásakor az alábbi szállítási módok közül választhat:
- FOXPOST csomagautomatába történő szállítás,
- FOXPOST házhoz szállítás,
- MAGYAR POSTA Zrt. csomagautomatába történő szállítás,
- MAGYAR POSTA Zrt. házhoz szállítás,
- MAGYAR POSTA Zrt. postán maradó csomag,
- Személyes átvétel a szolgáltató székhelyén előzetes egyeztetés alapján
Az ÜGYFÉL rendelésének feladásakor az alábbi fizetési módok közül választhat: előre utalás, vagy utánvétel.
ELŐRE UTALÁS: Előre utalás esetében a rendelt termékek árát az ÜGYFÉL a visszaigazolás alapján kiállított díjbekérő ellenében 100%-ban a SZOLGÁLTATÓ bankszámlájára befizeti, ahol a közlemény rovatban feltünteti a díjbekérő számát vagy a rendelés számot, mely a visszaigazoláson szerepel. A szállítási határidő e befizetés megérkezésének napjától indul.
- ELÁLLÁSI JOG
Az ÜGYFÉL az áru átvételétől számított 8 munkanapon belül a vásárlástól elállhat. Az elállást indokolni nem kell. Elállási jogát az ÜGYFÉL úgy gyakorolhatja, hogy a terméket postai úton a SZOLGÁLTATÓNAK sértetlenül és hiánytalanul visszaküldi. Visszaküldés esetén a visszaküldött termékhez az ÜGYFÉL írásbeli nyilatkozatot köteles csatolni, amely kifejezetten tartalmazza az elállás bejelentését. Visszaküldés esetén az ÜGYFÉL nyilatkozatát úgy köteles megtenni, hogy az áru átvételétől számított 8 munkanapon belül a SZOLGÁLTATÓ tudtára jusson.
Érvénytelen az elállás akkor, ha az ÜGYFÉL az árut az elállás közlésével egyidejűleg a SZOLGÁLTATÓ részére nem adja vissza. Elállás esetén a SZOLGÁLTATÓ 30 napon belül megtéríti az ÜGYFÉLNEK a vételárat, azonban a postaköltséget nem.
Nincs helye elállásnak akkor, hogyha az ÜGYFÉL olyan terméket rendelt, amely az ő személyéhez, felhasználási igényeihez kötött egyedi kivitelezésű, illetve az ÜGYFÉL által elküldött utasítások alapján kifejezetten az ÜGYFÉL kérésére állítottak elő.
Az ÜGYFÉLNEK jogában áll megrendelését még a postázás előtt lemondani, azaz az elkészítés alatt, de ebben az esetben köteles a lemondás pillanatáig a SZOLGÁLTATÓ felmerülő költségét megtéríteni.
- REKLÁM
A sofiswork.hu fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt termékekből másolatot tartson meg, az elkészült termékekről fotót készítsen és azokat termék mintaként harmadik fél számára elküldje, vagy saját kiadványában, média felületein szerepeltesse azokat. A SZOLGÁLTATÓ természetesen az ÜGYFÉL külön kérésére ezen a jogairól lemond.
- SZERZŐI JOG
Az ÜGYFÉL egyedül felelős az általa küldött grafikai tervek, képek szellemi tulajdonlásának biztosításáért. Az ÜGYFÉL a megrendelésével kijelenti ezen jogát és szerzői jogi jogsértés esetén a SZOLGÁLTATÓT és szerzői jogtulajdonost köteles kártalanítani.
A SZOLGÁLTATÓ az általa készített bemutató és grafikai tervek szerzői tulajdonjogát fenntartja. Az ÜGYFÉL külön kérésére szerződés keretében, arról az ÜGYFÉL vagy harmadik személy részére lemond.
- GARANCIA
A jótállásra és a szavatosságra a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) kormányrendeletben foglaltak az irányadók. A garancia érvényesítése a szolgáltató székhelyén személyesen, telefonon, illetve elektronikus úton történő megkeresés alapján lehetséges.
A SZOLGÁLTATÓ a webshopban vásárolt termékekre általánosan 1 év jótállást vállal, mely a rendeltetésszerű használat mellett történő felhasználás mellett érvényes.
Heves, 2021.03.12.